nelly3

lørdag 19. juni 2010

Sponvika!

Heisann!!

Nå har vi vært en tur nede på brygga i Sponvika og kost oss! Flere forskjellig band som har spilt, masse folk og skikkelig stemning!! Var der sammen med kjæresten, Ingri og noen flere kjente, så vi hadde det veldig gøy!! Men siden jeg fortsatt ikke har lært å kle meg ordentlig, ble jeg fryktelig kald etterhvert! Merket at ballerina-sko kanskje ikke var det lureste ikveld! ;D Så nå har jeg pakket meg godt inn i teppe i sofaen, og venter på at elsklingen skal komme med litt kveldsmat til meg!:)



Nå vanker det litt reprise fra kongebryllupet som var tidligere idag! Et så flott og vakkert bryllup skal man lete lenge etter! Victoria var bare fantastisk flott i sin stilrene brudekjole, og Daniel så jammen veldig bra ut han også! Tipper det er mange som har sitter klistret foran tv-skjermene idag! Snakket med mange på jobben idag, som skulle skynde seg hjem for å se bryllupet. Jeg er mer en nok fornøyd med å få sett litt av reprisen på nyhetene, og jeg må si at dette virkelig er et prinsessebryllup enhver kan drømme seg litt bort i!:)


Håper dere alle har hatt en flott kveld og kost dere masse!! Nå skal jeg straks hoppe i seng, og imorgen er det endelig fri, noe som betyr--> sove leeenge!!! Det skal bli skikkelig deilig nå kjenner jeg!!:)
God natt alle sammen og sov godt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar