nelly3

tirsdag 8. juni 2010

Tilbake fra dvalen!

Heisann!!

Nå er det jammen lenge siden jeg har blogget!! Er lei for det, men har virkelig gått i ett, samt at jeg har litt problemer med å komme på internett om dagen!

Men har blant annet masse bilder fra tur med jentene, og ikke minst fra Greenday-konserten forje fredag! Jeg og Petter var på konserten som var utrolig bra!! Kjempe stemning og MASSE folk, og fikk jammen meg endel bra bilder også;) Så det kommer, det kommer...Må bare finne kameraet mitt først=/

Ellers går det stort sett i jobb om dagen! Jobber hver dag nå i 2 uker fremover, så har litt å drive med! Men koser meg på jobb jeg, også satser jeg på at finværet lar vente på seg til jeg har litt mer fri;)

Håper dere har det strålende om dagen! Kos dere masse, og jeg regner med at det nærmer seg sommerferie for de fleste nå!! Det blir bra!=)
Så skal jeg komme snart innom igjen med bildene;) Hade bra så lenge!! Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar