nelly3

tirsdag 21. juni 2011

City Lights

I går besøkte vi Brooklyn Bridge (igjen), og Charlotte ble mildt sagt blown away av den fantatstiske utsikten. Man får en liten wake up-call av å stå der ute selv også, og det bgynner sakte å gå opp for meg at jeg faktisk har bodd på fantastiske Manhattan i snart et halvt år nå.. Men nå er det desverre slik at all good things must come to an end, og hjemreisen for min del er bare 8 dager unna. Jeg har bestemt meg for å reise hjem tidligere pga personlige årsaker, så nå er koffertene dratt frem og NY-livet mitt skal nå ned i kofferter...  

I dag fyller min bedre halvdel, Elise, 22 år!!! Hipp Hurra for bursdagsjenta! Så nå skal vi kose oss med frokost på La Pain, før det blir litt shopping (må jo finne antrekk til i kveld) og tilslutt feiring på 1OAK senere i kveld :-)  
 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar