nelly3

mandag 30. mai 2011

Lady Gaga

Gjett hva vi gjorde på fredag morgen?
Vi var på Lady Gaga minikonsert i Central park!!
 De var en gratiskonsert i forbindelse med ABC- "Good Morning America", hvor de skal ha små konserter med forskjellige artister gjennom sommeren.
Utrolig gøy å være det og se Lady Gaga på 30 meter avstand. 
Hun spilte 5 sanger, alle fra hennes nye album, samt gjorde et intervju.
Gud for en stemme denne dama har, hun synger utrolig bra enda hun spretter rundt på scenen i et forrykende show! Lady Gaga vet virkelig hordan ting skal gjøres best mulig!
Her kommer noen bilder fra konserten!
Love E <3











2 kommentarer:

  1. Hei! Herlig blogg, med herlige bilder:)

    Jeg og min bestevenn har også plan om å ta et semester i New York og studere moteledelese. Derfor lurte jeg på om dere hadde noen do's and dont's? Hvordan bodde dere og hvordan var prisen på det?:)

    Sara

    SvarSlett
  2. Takk for det:-) Hyggelig å høre!

    Vi bor på Upper East Side. Her det veldig fint og bo. Hadde nok villet bo downtown hvis jeg hadde valgt på nytt, ettersom det er der det skjer, men deilig å trekke seg litt tilbake også:-) Vi fant leliligheten på finn.no og leier av norske og er fornøyde med det! Betaler 11 000 i måneden uten strøm.
    Har vel egentlig ingen donts ettersom det bare er å gjøre det!!! Angrer ikke et sekund, og har forelsket meg totalt i denne byen og vet at jeg skal tilbake. Fantatsike mennesker, grymt uteliv og en fantatstisk by er alt jeg har å si! REIS:-)

    SvarSlett