nelly3

onsdag 11. mai 2011

Pink




Heisann!

Igår var vi, tradisjonen tro, en tur på 1Oak. Det har liksom blitt en fast rutine å dra dit på tirsdager, siden det er en av de dagene hvor det er mest og best liv der!
Siden våren og de varme kveldene endelig er kommer her i NY, kunne jeg virkelig ta på meg et sommerlig antrekk igår også. Er så herlig å kunne bruke sterke farger igjen! Dessuten har jeg fått helt dilla på å kombinere farger som rødt og rosa eller rødt og orange sammen. Synes det er så friskt og fint,samtidig som jeg føler at disse fargene i tillegg gir veldig mye liv og glød til huden min! Og det liker jeg jo, så er nok nødt til å gå til innkjøp av flere topper og bluser i disse fargene.

Tirsdagskveldens Outfit:  Skjørt fra Zara, body fra H&M, smykke fra Lanvin for H&M, sko fra Steve Madden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar