nelly3

fredag 6. mai 2011

The new redhead...

For dere som ble bekymret over gårsdagen blodbad, kan jeg berolige dere med at dette var helt ufarlig.
Igår kveld bestemte jeg meg nemlig for å farge håret. Har tenkt på det en stund nå, men ettersom etterveksten min bare ble mer og mer tydelig var det tilslutt ingen vei utenom.
Jeg har ønsket å farge håret rødlig, men har ikke turt å gjennomføre det.
Men igår tok jeg endelig mot til meg, og farget håret.
Fargen var ment til å være en gylden bruntone, men jeg endte opp med å bli en skikkelig rødtopp!
Litt gulrot-farget, men føler meg allikevel veldig fornøyd! 
Deilig med litt forandring, pluss at det står fint i stil med fregnene som stadig blir flere nå utover sommeren ;)
Lover bedre bilder senere, men her får dere ihvertfall et lite inntrykk.
Hva syns dere? 




Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar