nelly3

torsdag 14. april 2011

Go Mets!

Heisann!

Her om dagen var jeg på min første baseball-kamp! Vi dro sammen med en hel gjeng fra Gateway for å se Mets spille mot Rockies.Stadion var imponerende stor og flott, og etter at vi i tillegg fikk kjøpt oss hver vår gigangtisk finger var humøret på topp og vi var klare for kamp!

Så fornøyd!
Klar!
Men ærlig talt dere....særlig spennende kan jeg ikke si at det var altså!
I hele 8 omganger satt vi der og fulgte med på at spillerne slo og løp etter ballen, og at de hanket inn noen poeng i ny og ne. I starten så det faktisk ut som om vi hadde valgt å heie på riktig lag, siden Mets ledet stort sett alle de første rundene. Men da det rockies tok en homerun og sikret seg 3 poeng i 8 runde, var moroa over får Mets sin del....og vår! Det hele dro seg ut til å bli skikkelig kjedelig på slutten, og vi endte med å gå nest siste omgang.
Men uansett, jeg har vært på min første baseball-kamp og føler jeg har tett enda et steg mot å bli en fullverdig amerikaner!




Joda, vi koste oss som dere ser!
Men etterhvert tok sukkersjokket slutt og det var på tide å ta turen hjem.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar