nelly3

søndag 5. desember 2010

Celebration!

Heisann folkens!


Beklager elendig blogging idet siste, men det har stort sett gått i eksamenslesing! Nå idag tar jeg en liten fridag, enda jeg absolutt ikke burde! Jeg og Petter feirer nemlig "offisielt" to år sammen idag! Så det er veldig, veldig hyggelig! <3 Akkurat spist pizza, mens vi lider oss videre gjennom en utrolig klissete film, " Alt en jente kan ønske seg" på tv3 ;D Når man først har blitt sittende å se en stund, kan man like så godt se hele. 

 

Etterpå bærer det tilbake til Drøbak for et par dager, hvor det venter eksamen til onsdag! Hmm... kjenner at jeg seriøst må ta meg sammen når det gjelder lesingen nå! Men jeg er dessverre født til å være elendig lite strukturert og selvdisiplinert når det kommer til skolearbeid, så det går nok ikke stort bedre denne gangen heller!

Forresten, nå har jeg endelig funnet ut av mitt lille kjoledilemma! Så nå ender Lanvin-kjolen opp med retur tilbake til H&M imorgen. Jeg synes fortsatt kjolen er fantastisk fin og det er med tungt hjerte jeg sender den tilbake, men jeg trenger en kjole som ikke er så pyntet som denne. Så denne gangen får fornuften bestemme, og min lille bit av Lanvin må forsvinne! =/ Hvis noen av dere skulle være interessert i kjolene, er det bare å si ifra! De vil bli lagt ut på salgssiden vår, men vær kjapp, ellers sender jeg de i retur imorgen!

Ha en super søndag videre og nyt siste rest av helgen! Imorgen er det ny uke, med nye muligheter:) Love E <3





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar