nelly3

onsdag 1. desember 2010

Peiskos

Herlig at adventstiden endelig er igang dere! Eksamenslesing, nerver, stress og absolutt ikke noe liv!
Neida, jeg er selvfølgelig veldig glad i julen og adventstiden! Men det er ikke til å legge skjul på at det 2 første ukene som regel innebærer mer skippertak enn julekos! Men da blir det vel kanskje enda litt bedre når juleferien endelig kommer, eller hur?



Jeg har hvertfall tenkt til å holde blodsukkeret oppe med mandariner, pepperkaker, julebrus og ikke minst- julekalenderen, mens jeg jobber meg gjennom bøkene. Har kjøpt inn et realt lager idag, så det burde holde hvertfall et par uker frem i tid! Og jeg som trodde jeg ble nødt til å kjøpe min egen julekalender i år, men så dukket jammen meg mamma opp med kinderkalenderen igår kveld. Gjett om jeg ble happy a! ;) Man blir aldri for gammel for å ha julekalender vet dere, og hadde det vært opp til meg, så hadde jeg fortsatt hatt pakkekalender også!;D








Nå blir det peiskos her resten av kvelden, sammen med kattene og kjæresten. Skal bli deilig å slappe av litt, bare høre på peisen som knitrer og Petter som spiller piano! Idyll <3

 
Ha en strålende kveld videre folkens! Så blogges vi mer imorgen! E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar