nelly3

lørdag 25. desember 2010

Julaften

Meg og lillesøster:-)

Ferdig pyntet begge to<3




Hei!

Håper alle har hatt en strålende fin julaften og fått masse fint? Jeg har iallefall kost meg med masse god julemat og ikke minst julegodterier;-) Vi feiret julaften hos bestemor og bestefar i år, sammen med pappa og søsknene mine. Superkoselig hadde vi det og vi fikk masse fint.-) Viser senere.
I kveld blir det julefeiring med mamma og mormor og morfar. Sånn er det å være skilsmissebarn! Da blir det to julaftener:-) Kjæresten skal også være med, ettersom vi feirer jul med hver våre familier, bestemte vi oss for å vente med gavene til hverandre til i kveld, så jeg er kjempe spent på jeg får:-D

men nå skal jeg nyte resten av julen og det må dere gjøre også<3

GOD JUL!
Love I<3



Julaften Outfit: Kjole ZARA, smykke Lanvin<3H&M, skoletter H&M og øredobber BikBok.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar