nelly3

lørdag 11. desember 2010

Eksamensmodus!

Hei kjære dere,

nå går det dessverre altfor lang tid mellom hvert blogginnlegg fra meg, men sitter med eksamenslesing til opp under ørene! Har unnagjort eksamen i bedriftøkonomi, som gikk sånn passe tror jeg. Nå vanker det 3 eksamener på 3 dager neste uke, så da blir det hardkjør! Begynner å lese på eksamen nr 2 idag, men er litt redd for at denne er en tapt sak allerede! Spør nok om jeg ikke blir nødt til å ta opp denne, men man må jo hvertfall prøve så godt man kan, så får man heller se hvordan det går tilslutt.

 Men en liten pause fra lesingen må man jo ha i ny og ne, og i går tok vi oss en liten skitur i lysløypa. Ble ikke store turen, siden det var kun en liten runde som var åpen, men fikk jo iallefall luftet oss litt! Det er jo så utrolig herlig å komme ut i naturen nå som det har vært så kaldt og fint! Alt er dekket av snø og is og danner et flott vinterlandskap! Føltes veldig forfriskende, og ikke minst var det gøy å få på seg skiene igjen! :)



Men nå må jeg kaste meg tilbake i lesemodus igjen, siden jeg har 1400 slides jeg helst skulle ha lest igjennom idag! Men den 16 Desember tar jeg endelig en velfortjent juleferie, og da blir det litt roligere dager!
Så da skal dere ikke se bort ifra at jeg blogger dere ihjel ;)
Ha en fortsatt fin helg og masse lykke til for dere som har en eksamen rundt hjørnet! Snart er det juleferie folkens, og takk Gud for det! ;) Love E<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar