nelly3

torsdag 2. desember 2010

I ett med omgivelsene




Heisann!

Idag har jeg vært en liten tur nedom byen for å fikse litt forskjellig. Prøvde en nydelig leopard-møstret kjole på "Lykke" idag, som bare satt helt fantastisk bra på! Så nå spørs det om ikke Lanvin-kjolen blir en retur, og leopardkjolen blir med meg hjem istedet! hmmmm...ikke helt sikker enda men =/

Passet uansett på å knipse noen bilder ute i det flotte vinterværet også! Ser jo at jeg har klart å kle med helt i stil med fargepaletten ute nå, ser egentlig ut som en liten, grå mus der jeg står! ;) Fortsatt skikkelig kaldt ute, men samtidig ser jo alt så vakkert ut! Deilig å kunne sitte inne i varmen og se ut, og heller ta seg en liten tur ut i ny og ne når man orker! Ikke noe vær for lange turer nå føler jeg, isåfall må nok termodressen på! ;)
Ha en finfin kveld videre, så blogges vi nok senere!:) E <3

Dagens Outfit: Jakke fra H&M, army-bukse fra Object, sko fra UGG, veske Gianni Chiarini og luen er hjemmestrikket.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar