nelly3

søndag 13. mars 2011

El Mexicano!


Her om dagen ble det meksikansk mat på oss.
Bestilte fra "Grubhub", som er en nettside med oversikt over alle resturanter som har levering til din adresse.
 Fikk beskjed om at maten skulle være hos oss ca 45 min seinere, men så ringte det plutselig på 10 min seinere?

Mannen - "Delivery"
 Ida- " Hæ? Elise, han sier det er delivery? Det kan jo umulig være oss"
Elise - "Nei, det kan ikke være oss! Men du får bare slippe han inn da, han har sikkert bare ringt på feil"
1 minutt seinere.....
Ida - " Det banker på døra!"
Elise (nydusjet og kun iført et håndkle) - "Herregud, jeg har jo ikke kledd på meg engang! Og vi har jo ikke tatt ut penger! Guuuuud!"
Ida - " Kle på deg da! Jeg er jo nødt til å lukke opp!"
Elise løper inn på badet og gjemmer seg, mens Ida fortvilet prøver å forklare mannen situasjonen...

Heldigvis var mannen veldig grei, og går med på å vente ute i gangen vår, mens vi løper paniske av gårde på jakt etter en minibank! 

Haha! Slutt å tull a!

Men vi fant nå til slutt en minibank etter mye om og men, og den stakkars mannen fikk rikelig med tips som takk for all ventingen! I gjengjeld fikk vi MASSE god mat, som vi ikke engang var i nærheten av å klare å spise opp!

Mmmmm.....mexikansk!

 Looking good!
 Burritos VS. plate....and the winner is...Burritos

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar