nelly3

onsdag 30. mars 2011

I`m Back!


Heisann!

Ser noen av dere lurte på om jeg hadde sluttet å blogge, men dere blir nok ikke kvitt meg så lett gitt;)
Grunnen til at det er lenge siden sist det har blitt noe dagens outfit på meg, er at jeg har ligget rett ut med matforgiftning et par dager, og da var det ikke spesielt mye hyggelig å ta bilde av! Men nå er jeg tilbake for fullt! Jeg har jo fortsatt besøk av mamma`n min, så dagene går stort sett i ett her nede! Løper fra severdighet til severdighet og er skikkelig turist! Haha! Igår var vi bla. på "Phantom of the Opera" på Broadway, som var en helt fantastisk flott opplevelse! Imponerende scener, sang, kostymer og skuespill! Tror nesten alle, uansett om man liker opera eller ikke,  ville storkost seg i de nesten 3 timene som stykket varte! 
Et flott minne som jeg tar med meg resten av livet.



Kjempe koselig med besøk hjemmefra, og da har dessverre bloggen blitt litt nedprioritert. Men skal prøve å multitaske litt mer fremover, slik vår kjære venn Christoffer er så dyktig på (på mange forskjellige plan). ;D

Love E <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar