nelly3

lørdag 5. mars 2011

Who says...


we can`t end up on nachspiel with John Mayer?  

Kvelden igår er fortsatt litt diffus, og det dukker opp stadig nye bruddstykker fra det hele som startet hos oss.
Vi hadde et utrolig koselig jentevors hjemme i leiligheten vår, hvor vi hadde det så gøy som bare jenter kan ha det! ;D




Flere vinflasker senere og med stigende promille, dro vi videre til "Kiss & Fly" som ligger i Meatpacking District. Der var det helt totalt stappet av folk, og det var faktisk fysisk umulig å danse siden hele lokalet var tettpakket!
Siden ingen av oss syntes dette var særlig kult, endte vi opp med å dra videre til stambar`en vår i Soho! Her hadde vi det som alltid gøy, og fikk endelig ristet litt løs ;D

Her traff vi også John Mayer på en hjørnebar, som vi tilslutt endte opp med å dra på nach sammen med.
Vet ikke helt hvem vi var hos, men det skal sies at vi var i en gigantisk og råflott leilighet midt i Tribeca! 
Med fare for å virke usannsynelig breial, må jeg bare si at mens vi druknet i champagne og danset med John Mayer ut i de sene nattetimer, føltes livet brått utrolig surrealistisk, men samtidig SÅ verdt å leve!

Forresten, jeg glemte å fortelle at på et punkt, så kom plutselig en av John`s låter over høytaleren.
John sier "Oh, no", mens jeg bare tenker... "Oh yes"!  Hva faen skjer lism?
Jeg kunne aldri i mine villeste fantasier ha sett for meg at vi en gang skulle høre på vår favoritt artist,
mens vi faktisk snakker og danser med personen i levende live!

Jeg vet ikke om dette engang er vits å nevne, men..... Vi elsker faktisk New York!

1 kommentar:

  1. You've got to be kidding me?! Det er vel bare sånt man kan drømme om..

    SvarSlett