nelly3

søndag 10. juli 2011

By night


Nå går de siste dagene her nede så altfor fort, og jeg føler jeg egentlig ikke har tid til å sitte stille et sekund. Det er så altfor mye å se og ta inn over seg før jeg skal hjem! Prøver desperat å memorisere hver minste ting og ta inn stemningen ved denne herlig byen.
 Men jeg tror vel egentlig minnene vil komme ganske naturlig når jeg er tilbake i Norge igjen.

Igår tok vi oss en liten kveldstur i Central Park. Med hver vår Pinkberry trasket vi Central Park rundt i den herlige sommerkvelden. Det er så fantastisk vakkert der at man blir helt rørt der man går! Verdens vakreste spasertur finner du rundt reservoaret når mørket begynner å senke seg.
Anbefales på det sterkeste!


Modern museum of Art


West side




Utsikten inn mot Midtown NY



Outfit: Shorts og belte fra H&M, genser fra Pookie&Sebastian, sandaler fra Aldo og øredobber fra Topshop.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar