nelly3

fredag 1. juli 2011

Riverside Park

Heisann!

Nå har jeg sendt både Charlotte og Ida hjem, og fått besøk av Petter istedet.
Tiden renner ut her nede, og snart er det jeg som setter meg på flyet og retter nesa hjem mot Norge igjen. 
Men før den tid skal jeg nyte det herlige sommerværet og byen sammen med kjæresten.
Igår var vi på Apple Store og jeg fikk endelig kjøpt meg ny pc etter at min gamle Acer har kræsjet fullstendig her nede! Så nå er jeg en veldig lykkelig eier av en ny MacBook Pro <3


Idag har vi bare kost oss i Riverside Park som ligger et steinkast fra leiligheten vår. 
I gode 27 grader og sol har vi sløvet i skyggen av de store trærne, før vi tok lunchen vår på 16 Handles ;)




   

 
 
 
Nå slappet vi av før vi skal ut å løpe en liten runde i Central Park, og etterpå vanker det pizza, vin og kos på taket.
  Ha en strålende fredagskveld alle sammen! Og ikke minst, GOD FERIE til dere som endelig har startet på fellesferien! Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar