nelly3

torsdag 7. juli 2011

Lunchtime

Idag har vi hatt en rolig dag og bare kost oss.
Vi startet dagen med å sove lenge, før vi tok oss en liten joggetur i Central Park. Runden ble ikke lang, da det var nærmere 30 grader ute og steikende sol! Men noe er vel bedre enn ingenting?
Deretter kombinerte vi frokost og lunch på koselige Gracy`s  Cafe, hvor jeg stappet i meg en gigantisk gresk salat og Petter en gyros- platter. For å toppe det hele, avsluttet vi med en hei dundrenes banansplit;D 





Etter måltidet rullet vi videre til salget hos Pookie & Sebastian. jeg har vel vært innom Pookie & Sebastian typ hver dag de siste ukene...jeg bare ELSKER denne butikken! Finner alltid så utrolig mye fint der, dog noe av det er litt over budsjett akkurat nå.

Jeg kom selvfølgelig ikke tomhendt hjem idag heller, enda jeg dessverre måtte la to elsklinger henge igjen i butikken... Lurer på om jeg må ta en liten morgentur innom butikken i morgen, klarer nemlig ikke helt å komme over de ;)

Her er dagens lille fangst:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar