nelly3

torsdag 14. juli 2011

Too much.....

.....clothes and stuff I gotta ship home!



 Nå har jeg pakket i store deler av dagen! Jeg har pakket ned, pakket opp og pakket om! Tilslutt måtte jeg bare innse at boksen jeg hadde kjøpt var for liten og måtte løpe til nærmeste butikk for å få kjøpt en større. Fyren i kassen ser på meg med skepsis og sier " You know, someone have to carry that and it`s gonna get really heavy!" Jeg- "Luckily, I `m not gonna carry it. The UPS will come pick it up. 
The guy- " Oh! Unfortunately, I `m the one who gotta pick it up!`". Heldigvis hadde han med seg en stor tralle da han kom! Godt var det, for de to boksene veide nok rundt ca 40 kg hver! Ikke noe særlig å løfte rundt på! Nå håper jeg bare boksene kommer seg trygt til New Jersey og deretter til Norge!

Nå er det bare koffertene igjen å pakke. Jeg har allerede startet, men som dere ser er det mer enn nok å ta av i kleskapet! Litt  usikker på hvordan jeg skal få plass til alt, men satser på at det ordner seg;)
Med den lille bagasjevekten skal jeg hvertfall prøve å holde meg innenfor 23 kg, vil gjerne slippe å betale skyhøye priser for overvekt!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar