nelly3

mandag 21. februar 2011

Kittychai


Tjohei!

Idag har vi igjen tilbrakt dagen vår i Soho.
Startet dagen med gruppeoppgave i produktutvikling, før det raskt gikk over på shopping.
Jo, det skal vel nevnes at jeg og Ida egentlig har inngått shoppingstopp ut måneden. Men som alle vel vet, er regler til for å brytes...og slik gikk det!
Siden jeg stod for mesteparten av shoppingen igår, da jeg endte opp med endel fra Michael Kors,  tok Ida idag ansvar og handlet inn halve Urban Outfitters!
Vi var en liten tur innom H&M også, så tok med oss noe småtteri derifra og.
Men nå er det stopp altså...;)

Utslitt etter shopping satte vi tilslutt snuten mot "Kittychai" sammen med Bodø-jentene våre.
Ingen av oss hadde vært der tidligere, men det viste seg å være en ganske så flott og eksklusiv restaurant.

Bar and lounge



Vi spiste en herlig 3- retters middag, og jeg kan med hånden på hjerte si at dette er det beste måltidet jeg hittil har spist i NY.
Smakene var fantastiske sammen, rettene var lekkert lagt opp og servicen var upåklagerlig!
Så skal dere til NY i fremtiden så er Kittychai i Soho absolutt verdt et besøk!
 Takk for en herlig kveld jenter.

Håper dere der hjemme har hatt en flott start på uka også. Så blogges vi mer imorgen.
Love E & I










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar