nelly3

fredag 30. juli 2010

Army!

Heisann!!

Gud, hvor deilig det er med en fridag!!Endelig fått sovet litt lenge og bare tatt livet helt med ro! Har vært en tur i byen og på cafe med Kirsten og Johan, som var veldig koselig :) Deretter bar det som sagt til Strømstad for å kjøpe drikke, før vi tok en tur innom Nordby! Fant meg årets fineste jakke, samt et par sko! Kjøpte meg forresten en buksedress igår også, så legger ut bilde av alt nedenfor!

Dagens Outfit:








Bukser fra MET, genser fra Gina T, smykke fra Ravelli, skjerf fra H&M(Nytt), støvler fra Hunter og veske second hand.

Her slenger jeg ut noen bilder av det nye påfyllet i skapet;) Under ser dere min nye army-jakke som jeg rett og slett ikke klarte å la være igjen på MQ. Army og militær kommer jo for fullt også til høsten, og jeg falt bare pladask for denne dressjakken!! Love it!! <3 Jakken kommer fra Zoul og er absolutt vært de 1000kr!!










Her kommer mitt lille kupp på Bianco idag! Halv pris av halv pris, man kan jo bare ikke si nei da!!! Til den nette sum av 137 kr ble disse med disse lekre lilla heels`a med meg hjem idag!! Et skikkelig kupp med andre ord;)  Skal faktisk tas i bruk nå straks, siden det vanker en liten bytur allerede ikveld!!






ABBA!!! Ja, her ser dere nemlig min nye buksedress fra Hild Rief! Synes bare den blir mer og mer ABBA-" look a like" for hver gang jeg ser den, men synes allikevel at den er rå kul! Med høye, svarte pumps er jeg sikker på at denne blir noe lekkert og litt annereledes på byen! Ser jo bare på de 50 kjolene jeg har i skapet, så var vel kanskje på tide med noe annet for en gangs skyld!! 






Ha en strålende kveld allesammen!! Så blogger jeg nok innom imorgen!!;)  Skal ta bilde av kveldens outfit senere, så skal prøve å poppe ut med det her imorgen!! Love ya all!! <3

1 kommentar:

  1. Digger army-jakka di (utrolig mange fine detaljer) og den lille second hand vesken :)

    SvarSlett