nelly3

fredag 2. juli 2010

Oh....HOT!

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra kinoturen! Gud, jeg er jo blitt en twilightfan deluxe! Endelig innsett det, haha;D Selvfølgelig var også denne filmen superbra! Den klarer iallefall å få meg til å virkelig leve meg inn i handlingen! Skulle ønske det var jeg som var Bella, som bare kunne velge og vrake mellom de to herlighetene!! Altså, jenta står jo ovenfor et umulig valg! Både Edward og Jacob er jo hot like hell, og like j.... sjarmerende! Hehe.. jaja, kanskje godt man ikke lever i Twilightverden likevel da! ;)

Men utrolig gøy å se hvordan denne twilightfeberen har klart å smitte store deler av verden i løpet av de siste årene! For å ta meg selv som eksempel, var jeg veldig skeptisk og nektet å se filmen før lenge etter den hadde premiere. Var egentlig bare en ren tilfeldighet at søsteren til Petter klarte å overtalte meg til å se den sammen med henne, jeg turte vel rett og slett ikke si nei;D Men er veldig glad for det idag, for siden har jeg vært en trofast fan, av både filmene og ikke minst bøkene! Bøkene er fortsatt muligens et hakk bedre, men synes likevel de har klart å få til noen utrolige bra filmer! Skuespillerene i filmen hadde de færreste tidligere hørt om, mens de nå blir hyllet til tusen! De har virkelig lykkes, og det synes jeg  er vel fortjent!



Her kommer uansett kvelden outfit:









Bluse fra Odd Molly, shorts fra Tommy Hilfiger, sko og armbånd fra H&M og øredobber fra Julie Sandlau.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar