nelly3

torsdag 22. juli 2010

Nytt i Skapet!

Nå har jeg virkelig vært på budsjettshopping på H&M. Fant meg endel fint til en veldig liten penge! Godt at det kan være sånn noen ganger også! Super fornøyd med at jeg endelig har fått tak i knytesandaler, som jeg har vært på utkikk etter så lenge! Var kun ett par igjen på salg, så hadde flaks med at de passet perfekt! Ellers har jeg gått til innkjøp av en neglforsterker. Kjekt å ha nå på sommeren, når det blir ekstra mye negllakk som blitt tatt av og på. Håper den funker på mine svake negler, så de slipper å knekke med en gang jeg får litt lengde på de!  Det er bare så utrolig irriterende, når de endelig har grodd typ 2 mm,også knekker de! Da er det på`n igjen, men ikke rart at man mister motivasjonen etterhvert veth!!
Slenger ut noen bilder av fangsten her, så dere kan få se!!


30 kr på salg på H&M


Veldig bra for mine svake negler!


Nytt smykke


Maritimt skjørt, med høyt liv. Kun 50 kr på salg!


Alt jeg kjøpte! Paraplyen kostet 30 kr på salg.

Har også handlet meg en ny shorts fra Object på salg! Betalte 350kr på halv pris, men er blitt veldig glad i den allerede! 
Passe avslappet og boyfriend- preget, passer til det meste og kommer til å bli mye brukt videre i sommer!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar