nelly3

tirsdag 27. juli 2010

Dagens




Hei bloggen!
Nå er jeg endelig tilbake fra jobbturene mine, og godt er det;-) Nå er det bare litt mer jobbing før jeg skal ha en uke sommerferie i august! Det skal bi så herlig! Sommeren har gått så altfor fort, og vi nærmer oss slutten. Fikk skikkelig høstfølelser da jeg kom hjem å så at H&M Høst hadde landet i postkassen min. Svak som jeg er klarer jeg jo selvfølgelig ikke å motstå å bestille meg noen godbiter innenfor høstsesongen;-) Så klikket hjem et par høststøvletter og noen andre høstplagg. De har så utrolig mye fint hos H&M Høst nå, så anbefaler alle å stikke en tur innom før godsakene forsvinner. Var en del plagg jeg siklet på som var utsolgt allerede!

Outfit: Topp fra GinaT, jeansshorts fra Lindex og skinnsandaler som mamma har kjøpt i Fredrikshavn i Danmark.

Love I<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar