nelly3

tirsdag 20. juli 2010

Min dag!

Tjena!

Idag startet jeg dagen med å stå opp ekstra tidlig, slik at jeg fikk skikkelig god tid før jobb! Koste meg med en stor kopp te, fruktsalat og frokost, før jeg til og med rakk en tur ut til hestene i stallen! Hvilken herlig start på dagen=) Imorgen har jeg fri, men tror jammen jeg skal tvinge meg opp litt tidlig da også, bare for å nyte morgenstunden fullt ut!


Etter frokost bar det avgårde videre til jobb på Lykke. Har nesten ikke jobbet der den siste måneden, så gledet meg veldig! Dessuten har jo salget startet for fullt, så det gjør jo ikke akkurat noe det heller;) Handlet en cardigan der her om dagen og en shorts idag, så slenger ut bilder av det etterpå!

Dagens Outfit:












Dvs, nesten dagens outfit hvertfall! Byttet ut Object- tightsen min, men den nye Object-shortsen min, så dere fikk se den på!!  Her ser dere også den nye stripete, cardiganen min fra Lily Lovely. Og ja, jeg elsker både min nye shorts, samt cardigan <3 Singlet fra Customized, klokke fra D&G og øredobber fra Gina T.

Etter jobb var vi så heldig at mormor og morfar spurte om jeg og Petter ville spise sammen med de idag! Så da vanket det hjemmelagde kjøttkaker til middag og sjokoladepudding til dessert!! Namsinamsi;)
Vel hjemme ikveld, bestemte vi oss for å løpe oss en liten tur i det deilige været! Ble ikke så altfor lang tur, men var utrolig deilig å få rørt litt på seg!! Krysser fingrene for at litt av all den sjokoladepudding jeg konsumerte istad, muligens forsvant i løpet av joggeturen ! ;)
Svette og fæle etter løpeturen ventet det en kald dusj, før vi hoppet i bassenget og tok et kveldsbad i 35 grader! Ganske så herlig, om jeg må få si det selv! :)

Veldig klar for løpetur!!



Nå er det straks nattan her!! Skal bare krype godt inn i armkroken til kjæresten i senga, mens vi ser ferdig resten av en film som går på tv! Ikke en så aller værst avslutning på dagen akkurat! Sov godt og drøm søtt alle sammen! Så blogger jeg innom med mitt lille shoppingkupp fra igår, imorgen tidlig!! Nattinatt! Love E <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar