nelly3

onsdag 28. juli 2010

Shop Til You Drop

Husker dere at fortalte at jeg hadde bestilt meg litt høstnytt fra H&M i går? Tingen er at jeg nemlig har inngått en avtale om å prøve å kutte ned på shoppingen min. Når man kjøper seg et par sko til nærmere 2000kr, og tenker at "disse er av EKTE skinn, og de kommer jeg til å ha resten av livet", er det kanskje på tide å kutte ned litt?;-P Gensere og topper har en tendens til å bli smuglet inn døra, og i går tok mamma meg på fersken da hun bladde gjennom H&M- katalogen, og utbryter "men Ida! Jeg syns du sa at du hadde kjøpt denne kjoleb på salg til halv pris jeg?" Ok, så hadde jeg faktisk kjøpt den kjolen til fullpris og pyntet litt på sanheten. Typisk meg..

Så avtalen gikk ut på at jeg skulle slutte og shoppe, og at Ole-Jørgen skulle slutte å snuse. Undertøy og treningstøy var det eneste som var lov til å kjøpe, og merkverdig nok klarte jeg å kjøpe meg nye (dyre) joggesko og en drøss med nytt undertøy i løpet av et par uker;-)

Så da jeg kom hjem fra jobbturen min på mandag,så fant jeg ut at Ole-Jørgen hadde sprukket! Han har altså begynt å snuse igjen. Ok, det er jo bare han det går utover (heldigvis er det ikke røyk), men allikevel.. Det er i en slik situasjon at jeg burde ha nok selvinnsikt, og ikke minst selvdisiplin til å fortsette å avstå fra shoppingen (hadde jo tross alt klart meg i nesten 3 uker!), men gjett hvem som la inn en bestilling på hm.com i går...

Love I<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar