nelly3

mandag 19. juli 2010

Back!

Heisann!!

Nå er vi endelig tilbake igjen etter en lang jobbhelg! Deilig!! Nå er det klart for jobbing på Lykke imorgen, før jeg har fri helt frem til fredagen. Er veldig klar for litt fri nå, men hvor i all verden blir det av det fine været? Fikk årets nedtur når jeg sjekket yr.no for været denne uka! Har jo vært knall vær hele helgen, men når endelig friuken kommer så er det meldt øspøs regn neste alle dagene!! Men neste jobbhelg igjen, da blir det selvfølgelig strålende vær igjen!! =/



Så vet ikke helt hva dagen idag bringer! Jeg som hadde store planer om jogging, ridetur og soling, men det ser det heller dårlig ut med! Ender nok om med en litt slækk dag her, men tenker litt på om jeg skal prøve å få til et besøk i solariumet! Jeg er jo lik null brunfarge nå, så kunne jo kanskje vært greit å prøve å gjøre noe med det snart;) Men før det skjer noe som helst her er jeg nødt til å prøve å få liv i kjæresten nede! Sover jo som en stein! ;D
Vi passer nemlig huset til tante og onkel, mens de er på ferie. Men vi glemte jo helt å handle inn mat igår kveld, så er nødt til å ta en lilten svipptur ned å handle litt før frokost!! Men etter været å dømme, kommer jeg nok til å blogge innom flere ganger idag :) Ha en fin dag så lenge, så snakkes vi senere!! Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar