nelly3

fredag 21. januar 2011

Ambassaden

God ettermiddag, herlige mennesker!

Igår rakk vi ikke å blogge, for da gikk det stort sett i ett hele dagen!
Etter mye frem og tilbake, skulle vi endelig få vårt etterlengtede intervju på den amerikanske ambassaden. Etter å ha kjørt innover allerede 0615,  kom vi oss omsider frem til ambassaden kun få minutter før intervjuet skulle starte, trodde vi. For det vi hadde sett for oss, med et lite avhørsrom og skummle menn, visste seg fort å være langt ifra tilfellet. Vi ble istedet stående bakerst i en kø for å slippe inn, og tilslutt etter kroppsvisitering, passjekk x-ant. ganger og ribbet for eiendeler fikk vi slippe inn! Der satt vi i kø leeeenge, før vi omsider fikk intervjuet i skranken som var ferdig i løpet av 2 minutter. Så endelig, etter mye venting og styr, kommer forhåpentligvis passet og visumet vårt i løpet av neste uke! For nå folkens, nå er vi klare til å sette oss på flyet den 29 Januar!



Etter intervjuet møtte vi opp Charlotte og Ingvild for lunsj på "United bakeries"! Veldig koselig å treffes igjen, og praten gikk som vanlig i ett. ;D

De har jo så utrolig mye godt og delikat bakverk der, at beslutnignsvegring må være en tilstand man sjelden kommer foruten når man  stikker innom. Hadde lyst på alt da jeg stod der, men endte tilslutt opp med muslirundstykke og chai latte, for det var jo tross alt lunsj jeg skulle ha! Men neste gang jeg stikker innom, har jeg lovet meg selv å fråtse i boller og sjokoladescones!

Dette hadde jeg på meg under vår lille oslo-tur igår:





Gårsdagens Outfit: Fuskepels fra JC, skjorte fra Voice of Europe, bukser fra MET, støvler - og for fra Hunter, armbånd fra Uno de 50 og H&M.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar