nelly3

søndag 16. januar 2011

Luggen er tilbake!




Hei Sveis!
 Igår var jeg hos frisøren å klippet -og farget håret! Trengtes virkelig, og fikk endelig fjernet den forferdelige etterveksten! Jeg endte brått opp med å klippe lugg igjen også, noe som absolutt ikke var planlagt! Vet fortsatt ikke helt om jeg liker det, eller ikke, men nå har jeg ihvertfall lugg! ;D 
Fargen kommer dårlig frem på bildene, men har stripet håret likt min naturlige hårfarge. Vurderer noen striper i en annen farge for å få litt mer liv, synes nemlig det ble litt kjedelig! Men venter hvertfall et par dager, så får jeg se om jeg fortsatt føler det samme. Hva synes dere da? Ser jeg helt tantete ut? ;)

Igår var det bursdagsfeiring, mens idag har jeg vært en tur på Nordby sammen med Ida og Charlotte. Har tittet littt rundt og kost oss på cafè! Veldig hyggelig å være ute på en lite jentetur, med masse prat og kos. :)

Nå koser jeg meg foran peisen, og kjenner at jeg begynner å bli ganske så sløv av varmen! Men jeg har nok ikke tenkt til å gi meg av den grunn. Elsker å sitte ved siden av ovnen å høre det knitre og brenne..mmmm....ro i sjela!

Ha en finfin søndagskveld videre dere, så skal jeg prøve å blogge innom seinere ikveld! Love E <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar