nelly3

torsdag 27. januar 2011

New York, here we come!

Oh my God, nå nærmer det seg avreise med stormskritt! På lørdag reiser vi! Går bare rundt og rundt meg selv om dagen og pakker opp og ned ting av kofferten. Vet dere egentlig hvor vanskelig det er å skulle snevre inn hele garderoben sin til TO kofferter??? Nei, nettopp. Det er nemlig frustrenrende på alle mulige måter;-) Når jeg føler at jeg har kommet godt i gang og vært flink (selektiv), så finner jeg pluteselig en haug med plagg som jeg hadde glemt bort! Hehe. Det skal visst ikke være lett. Heldigvis så har jeg et par dager til igjen.
Er så stressa om dagen og redd for å glemme ting, at jeg faktsik drømte at Elise og jeg hadde landet i New York da jeg oppdaget at jeg hadde glemt nøkkelen til leiligheten! Haha. Snakk om å bli påvirket;-P
Kommer iallefall helt sikkert ikke til å glemme den etter den drømmen. Leiligheten vår på UpperEastSide står sikkert klar til å låses opp når vi kommer:-)


Men hvis jeg skulle glemmenøkkelen så kan vi jo bare overnatte hos Gossip Girl-gjengen;-P


Eller Carrie Bradshaw? ;-P
Haha, neida. Det ordener seg! Og Gud, som jeg gleder meg til å leve det søte liv på selveste UpperEastSide Manhattan med min beste venninne!!!

Love I<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar