nelly3

søndag 16. januar 2011

Finally!

Okei, mulig at jeg har blåst hårdramaet mitt litt ut av proposjoner de siste dagene, unskyld til dere rundt meg som måtte høre på maset mitt, men nå har jeg endelig funnet fargen!!!
Hadde nemlig bestemt meg for å live opp håret mitt litt og gikk for en litt mørkere farge hos frisøren min. Det ble overhodet ikke slik jeg hadde sett for meg, og dro tilbake noen dager senere og ble blondere igjen. Eller det vil si kritt hvit på toppen og rødlig under (IKKE PENT)., og flekkete på sidene.
I dag var fant jeg endelig fargen, og det gjorde jeg til og med hjemme selv! Mye drama, men vi vet vel alle (iallefall vi jenter) at hår er og blir VIKTIG!




Fargen ser nå veldig naturlig ut og ikke så langt ifra min naturlige farge. Super fornøyd:-)

Fargen heter: Garnier Nutrisse Askeblond/meget blond.

Mitt resultat ble nok askeblondt ettersom jeg var litt mørk i underhåret fra før.

Love I<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar