nelly3

tirsdag 6. april 2010

Back to reality!

 Hei og hopp!!

Nå er jeg tilbake etter første dag på skolen etter ferie! Eller dvs. skoledagen min er ikke helt ferdig enda, skal nemlig tilbake senere ikveld=/ Men akk ja, der var påskeferien allerede slutt! Utrolig hvor fort de 10 dagene har gått! Jeg skulle gjerne hatt en uke til kjenner jeg, er fortsatt ikke helt klar for å sette meg på skolebenken igjen! Men spørs vel om en uke hadde hjulpet på akkuratt den biten da ;D  Har hatt en super påskeferie med 3 påskeegg, masse gode venner, kjæresten og litt jobb:)

Nå sitter jeg hvertfall å koser meg med en stor kopp deilig te! Satser på å ta knekken på forkjølelsen min med te, appelsiner og vitaminer, så krysser fingre for at jeg er enda litt bedre imorgen igjen! Skal straks kaste meg over litt lekser her, så jeg snart kan begynne å forberede meg til fysikkprøven på fredag! Blææh;P



Håper dere har hatt en knakende fin påske alle sammen!! Så satser vi på at vi alle er klare for å ta tak på hverdagen igjen! Jeg blogger innom senere idag med dagens outfit! Love E<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar