nelly3

fredag 2. april 2010

Skjærtorsdag

God morgen!!

Dette er første bloggings fra senga noensinne og forhåpentligvis siste! For det er ikke uten grunn at jeg ikke har klart å finne stryrke nok til å dra meg ut av senga enda!;D Gårsdagens festligheter har virkelig satt sine spor i mitt hodet og ikke minst kropp! Føles ut som om hodet kan sprenges hvert sekund, og beina og kroppen er stive og støle etter en intensiv danseøkt igår! Men jeg trøster meg med at jeg er nok ikke den eneste som merker at formen ikke er helt på topp etter igår!;)

Hadde det utrolig gøy igår hvertfall!:) Vi startet hos Charlotte, hvor vi ble endel folk utover! Vi koste oss utover med masse prat og god drikke! Etterhvert tok vi turen ut på Hannestad, hvor det virkelig var stappet med folk igår! Kan ikke huske sist det har vært så mye folk der, samt så mange kjente! Det var kjempe koselig å treffe igjen mange man ikke har sett på evigheter:)

Når vi ikke snakket, så danset vi! Og tro meg, vi rakk å danse mye igår!! Merker det på føttene idag kan man si! Høye hæler har vel aldri vært, eller kommer aldri til å bli gode å danse i! Enda man kanskje ikke merker det akkuratt der og da, så skriker føttene av smerte når man går mot slutten av
kvelden! Men man må jo ofre til for forfengeligheten vet dere...;)

Legger ut bilder fra kvelden senere idag! Er bare nødt til å komme meg ned til Charlotte først for å få hentet kameraet. Klarte selvfølgelig å glemme det igjen der igår! Men vi blogges senere idag da! Så får dere ha en flott dag videre! Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar