nelly3

mandag 12. april 2010

Natti!



Fikk dere fulgt med på Norske Hollywood fruer istad eller?  Det fikk jeg;D Syntes det var ganske gøy jeg! Eller dvs. at man ler jo ikke med disse fruene, men av de! Noe av det de kan finne på å si og gjøre, er jo bare flaut og helt på vidda innimellom ;D Men en slags underholdning er det jo!  Må si jeg lo spesielt godt når en haug middelaldrende damer med parykk, river av venninnens unge bartender-sønn klærne! Haha;D Gud så flaut! Og hvis den gryende "sangstjernen" noen gang skulle fått en award, tviler jeg virkelig på at det blir innen musikk!;) Men alt i alt, syntes jeg det er tøft at de stiller opp å er med på noe slikt! Selvfølgelig får de oppmerksomhet, men kanskje litt feil type? Jeg mener, typ halve Norge sitter jo å ler av de! Men mulig all PR, er bra PR i Hollywood! I don`t know!



Men nå er det straks tid for å kose puta for min del! Er trøtt og sliten nå, så skal bli godt med en god natts søvn! Håper dere sover godt og drømmer søtt inatt dere også! Så er vi klare for en ny dag imorgen, med forhåpentligvis like flott vær! Uansett, god natt alle sammen! Vi snakkes! Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar