nelly3

lørdag 10. april 2010

Endelig Lørdag!

Heisann bloggen <3

Nå kan dere tro jeg har kost meg idag! Startet dagen med å ta en tur til Oslo, hvor jeg møtte Ida og Charlotte! <3 Vi har kost oss med god mat og endel shopping! Vi var helt utslitt alle tre, etter å ha vært opp og ned gjennom Karl Johan og diverse andre gater x-antall ganger! ;D Her ser dere snuppene idet vi tar oss en liten velfortjent matpause i vårsola! :)



 Det var veldig koselig å se jentene igjen, enda vi gjerne skulle hatt med Linn en tur også! :) Ble litt nytt i skapet idag for meg også, men orker ikke ta bilder av det nå, men dere skal få se imorgen!:) Sitter nemlig veldig godt i sofaen her med kjæresten nå! Som dere ser har vi begge konvertert til joggebukse og kosegenser idag, bare for å ta slækkekvelden helt ut!;) Har akkurat kost oss med hjemmelaget pizza og nå står det masse snaxs på bordet! Utrolig deilig med fri idag og endelig litt alenetid med aller beste <3





Imorgen skal jeg ut å gå en lang tur i det flotte været, før det bærer en liten tur på cafè i Drøbak:) Dette har til nå vært en super helg, og forutsetningene for at det fortsetter slik er gode;)

Håper dere har en like flott helg alle sammen! Kos dere masse med de dere er glad i og nyt det flotte været! Beste ønsker for helgen fra meg! :) Vi blogges imorgen igjen;) Puss och kram<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar