nelly3

torsdag 8. april 2010

Titteii!!



Heisann!!

Nå har jeg kommet hjem fra skolen, og fått ordnet litt i leiligheten, før det er dags for å øve litt til prøve! 
Har fysikk prøve imorgen, og siden det ikke gikk særlig bra sist, får jeg kanskje øve litt mer denne gangen!
Stikker innom med dagens outfit, så snart kjæresten er tilbake fra trening! Kjekt med noen til å ta bilder vet dere;) Men ville hvertfall vise dere min søte ring fra H&M, som jeg har blitt så fryktelig glad i! Har dessuten på meg min nye rosa neglakk som også kommer fra H&M, så føler med skikkelig vårlig idag!;D
Btw, sjekk hvor langt håret mitt er blitt!! Blir helt overrasket selv når jeg ser det på bildet! Haha.. virker som det endelig har bestemt seg for å vokse litt! Må snart ta en liten klippings på det nå snart! Har ikke vært hos frisøren siden etter i fjort sommer typ, så det trengs virkelig!! Men har fortsatt ikke helt klart å bestemme meg om det blir pannelugg eller ikke! Hmmm... Hva synes dere? Lugg eller ikke lugg? ;D 

Ha en fin dag ettermiddag videre alle sammen, så popper jeg innom seinere! 

Puss och kram!









2 kommentarer:

  1. hehe...tja, har vel mest lyst til det ja! Moro å prøve noe nytt! Det gror jo ut igjen, eller hur? ;)

    SvarSlett