nelly3

tirsdag 6. april 2010

Joggings!

Heisann!!

Vet jeg lovte dere dagens outfit idag, men vi får nok ta det imorgen istedet!;) Nå sitter jeg nemlig nydusjet og pakket inn i teppet i sofaen, mens jeg har kost meg med tidenes episode av Frustrerte fruer, og nå venter jeg spent på neste episode av Frustrerte fruer!:)

Fikk et lite innfall om å jogge istad, så endte med at jeg tok årets første joggetur! Gud, så deilig det var! Det var litt kaldt og regnet ute, men det var jammen deilig når jeg først kom meg ut! Gikk ikke så altfor værst til å være første turen heller, så frister til gjentagelse;D Og jeg syns virkelig at DU skal ta deg tid til en liten joggetur imorgen også, for du vil virkelig føle deg fantastisk etterpå! Med tanke på at påsken akkurat er over, og jeg håper ikke at jeg er den eneste som har stappet i meg x-antall påskeegg i løpet av ferien, så kan vel enhver av oss trenge å røre på seg litt ekstra! I allefall for samvittighetens skyld ;)



Nå skal jeg kose meg videre her, før jeg etterhvert tar kvelden her! Ha en flott kveld videre alle sammen og sov godt når den tid kommer :) Vi blogges imorgen igjen, so stay tuned! ;P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar