nelly3

fredag 9. april 2010

Vår!

Heisann!!

Sinnsykt fint vær ute nå dere! Blå himmel og sol, kan man ønske mer? Ganske varmt er det også jammen blitt, så nå tror jeg virkelig at våren er virkelig kommet! Vi har til og med sett årets første hestehov utenfor porten idag:)


Hadde planer om å sitte i sola å slappe av idag, men fikk istede et lite anfall om å gjøre rent leiligheten. Så nå er det rent, pent og ikke minst ryddig her til helga! Litt deilig at det ser bra ut og at ting er i orden:)
Etterpå skal vi på bursdagsvors til en kompis, før det bærer videre til bodegaen! Temaet er svingbodega, så må si jeg gruer meg litt til akkuratt den biten! Men det er jo ikke akkuratt MUST å danse sving da, så jeg har pent tenkt til å holde meg unna dansegulvet for ikveld!;D

Imorgen bærer det til Oslo for å møte Charlotte og Ida<3 Gleder meg veldig til å se dem igjen! Så da skal vi bare sose litt rundt, fra uteservering til uteservering... Neida;) Blir vel masse kos på cafè i det fine været + at det ikke er helt umulig at det blir bittelittegranne shopping;) Uansett, så blir det hvertfall veldig hyggelig!

Nå kaller leksene litt her igjen, før jeg tar helgen for godt!! Ha en flott fredag og kos dere masse i det fine været! Vi blogges seinere! Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar