nelly3

torsdag 29. april 2010

Nytt i skapet!

Heisann!;)

Nå har jeg fått hjem 2 kjoler fra Nelly, som jeg bestillte på salg tidligere denne måneden! Kjempe fornøyd, men venter fortsatt på et par sko derifra også, som snart burde være her! Handlet litt med jentene forje helg også, så endte opp med en nydelig hvit kjole fra Bik Bok og en singlet, samt tunika fra Gina T. Det er jo så morsomt å kunne handle inn sommertøy! Gleder meg så utrolig mye til jeg kan begynne å bruke sommerkjolene min! Jeg er nemlig en skikkelig kjole-jente, elsker å gå i kjole! ;) Så skal bli deilig nå utover, å kunne begynne så smått å gå i kjole og sandaler <3

Her kommer hvertfall neon bilder av helgens fangst! Men må bare si at den hvite kjolen er mye finere i virkeligheten enn på bildet! Tror den faktisk kan smykke seg med tittelen " Min Kjolefavoritt" akkurat for øyeblikket;)

Nå skal jeg og kjæresten straks ut å sykle en liten tur og trekke litt frisk luft i det fine været! Deilig å komme seg ut litt, blir fort mye innesitting! Ta deg en tur ut du å da vel? ;) Uansett, så blogges vi mer i morgen!! Så får du ha en knakende flott kveld videre;) Pssst!!! Imorgen er det X-russefest her i Ås! Gleder meg suuuuper masse til å ta på meg rødbuksa og ha det fryktelig gøy sammen med en haug andre gærninger ;D













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar