nelly3

onsdag 31. mars 2010

Påskekrim

Heisann!!

Nå er vi samlet foran tven for å se på påskekrim her i stuen! hehe... er utrolig sjarmerende at dette er blitt en slags tradisjon i utallige hjem i påsken! :D Kan ikke si at jeg er veldig imponert over denne påskekrimmen, men det er iallefall et lite avbrekk i fra den vanlige tvkvelden!

Idag har jeg jobbet igjen på Lykke, og etterpå dro vi rett i bursdag til pappa! Det var kjempe koselig med familiebursdag og jeg fikk lekt masse med lillesøster! Masse gode kaker og snaxs, så nå er vi temmelig stappet her begge to!:)

Idag fikk vi endelig inn armbåndene fra Gossip Girl! Tipper dere har hørt om den og hvis ikke heter merket "Ettika". Fantastisk flotte armbånd, utrolig anvendelige og med litt ekstra særpreg!:) De selger også det meste av smykker, fotlenker, øredobber osv. i tillegg til armbånd.

Her ser dere armbåndet som ble med meg hjem idag:


Falt pladask for det,syntes det var så utrolig fint med inskripsjonen som sier "Dreams come true if you really want them to". En liten motivasjon og pågangsdriver i hverdagen når ting butter imot og  ikke alltid går slik man ønsker! :)
Jeg legger ut noen flere bilder fra Ettika sin kolleksjon, så får dere se noe av alt det lekre de har!  Ha en flott påskekveld videre og kos dere masse!!:) Vi blogges imorgen! Kram E <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar