nelly3

mandag 4. oktober 2010

Hjelp!

Kjære, vakre lesere!

Er så forferdelig lei for at jeg ikke får lastet opp de mange bildene som bare ligger å venter på å komme ut på bloggen! Har ikke peiling hva som skjer om dagen, men jeg får hvertfall ikke lastet opp noen av mine egne bilder, uansett hvilken nettleser jeg bruker! Er det noen som har peiling på hva det kan være?
Det begynte for et par uker siden, men skjer kun når jeg er i Drøbak! Lurer på om det er pcèn min, blogspot eller internett som svikter meg, men har ikke peil på hvem! Alt annet funker jo helt fint, så skjønner absolutt ingenting!

Men skal prøve å få finne ut noe mer i løpet av morgendagen, for dette gidder jeg ikke lenger! Smør dere med tålmodighet, så blogges vi imorgen! Uansett hvordan det går;) Ha en strålende kveld allesammen! :)
Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar