nelly3

søndag 24. oktober 2010

Sliten søndag


Huff, det sitter i enda for å si det sånn! Selv etter kaffe og sjokolade er ikke formen så veldig mye bedre. Snart skal jeg hjelpe min kjære med å skifte dekk også, så lurer litt på hvordan jeg skal få mobilisert krefter il det;-) Hehe. Får jo bare skylde meg selv ettersom jeg ikke har lært meg å drikke i en alder av 21 år!! Nå skal jeg krype tilbake under pleddet i sofaen og fortsette å strikke på skjerfet mitt som har blitt over 1 meter! (stolt). Skal vise når det er ferdig:-)

Heldigvis har jeg noem fridager til å komme meg på! Neida... Hehe. Til uken blir det syssling med visum til USA og lelighetspapirer til NY:-D Det blir stas å endelig komme i gang med slike ting, sånn at det snart bare er flyturen igjen å booke!

Blogges!
Love I<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar