nelly3

søndag 3. oktober 2010

Rain

 God morgen folkens!

Ligger fortsatt på sofaen under dyna og føler meg som crap! Fy fader, gårsdagen har virkelig satt sine spor! Føttene mine verker etter en hel kveld i ett nummer for små sko og ikke minst masse gåing hit og dit! Men konserten var hvertfall veldig veldig bra!! Skulle bare ønske at den kunne holdt på litt lenger :)

Ligger å titter ut av stuevinduet her, og ser regne bare øse ned! Maken til høst og kaldt vær det er ute idag! Jeg som hadde store planer om å komme meg ut for å gå en tur nå i formiddag, ble istede liggende å se x-antall episoder av The Hills! Men for å være ærlig så tror jeg faktisk det var mye bedre, enn hva den gåturen noen gang kunne blitt;) Uansett, veldig deilig med en slækk søndag, men skulle bare ønske at det var fint vær ute! Kjenner jeg savner sommeren så fryktelig allerede! Kanksje litt ekstra ille i år, siden det føles som om vi ikke har fått hatt noe ordentlig sommer i det hele tatt. Sitter å ser igjennom pcèn etter bilder fra stranda, men det er nyttesløst, tror knapt jeg har vært der i år. Men jeg fant hvertfall noen bilder av meg og lille elsklingen min <3 Kan leve litt på det ut dagen, så får jeg bare trøste meg med at jeg drar til Tunisia om litt over en mnd! :)

Me and my love <3

Blogges innom senere med bilder fra igår, men først en kopp te og litt frokost :) Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar