nelly3

onsdag 13. oktober 2010

Wednesday

Tjohei folkens!

Beklager elendig blogging de siste dagene, men har virkelig ikke hatt tid! Igår brukte jeg dagen på skolen, samt var en tur hos tannlegen. 2 år siden sist, så var vel på tide i grunn. Men jeg må dessverre tilbake å fjerne visdomstenne +  fikse 2 hull =/ Ikke rart at man hater tannleger, det fins jo absolutt ikke noe positivt i det, det er jo både dyrt og vondt!

Dagen idag går stort sett bort i skole den også, siden jeg henger fryktelig etter om dagen og neste uke vanker det 2 deleksamener! Så har litt å jobbe med nå for å si det sånn! Slenger ut dagens outfit nå med det samme også. Har virkelig forelsket meg helt i min nye cardigan fra H&M! Den er bare utrolig kos og deilig å ha på, samtidig som den er god og varm! Kommer nok til å bli flittig brukt utover høsten og vinteren! :)



Dagens Outfit: Cardigan fra H&M, tunika fra Northland, tights fra Gina T, sko fra Lakota.

 Nå har vi akkurat spist middag her, kost oss med panert seibiff, potetbåter og ratatouille. Verken jeg eller Petter som er spesielt glade i fisk, men dette smakte faktisk supergodt! :)


Nå blir det pån igjen med litt lekser, før det bærer avgårde til trening. Trenger virkelig å få brukt kroppen min nå, for akkurat nå føler jeg meg bare mega dvask! ;)

Ha en flott onsdagskveld videre, så blogges vi dere!! Love love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar