nelly3

tirsdag 19. oktober 2010

Pepper!

 Heisann!

Nå er jeg endelig ferdig med økonimi-deleksamen og det føles helt utrolig godt! Uansett, hvordan det gikk så er det hvertfall utrolig deilig å være ferdig! Nå er det bare geologiprøva til fredagen igjen, så skal jeg ta helg emd god samvittighet! Men før det...pugg, pugg, pugg av 120 forskjellig bergarter, mineraler og fossiler! Can`t wait! ;D
Tittei! hihi;D

Men ikveld har jeg hvertfall endelig fått trent litt igjen! Deilig med en skikkelig treningsøkt etter å ha sitter på rompa og lest i 2 dager nå! Har dessuten tvingt med meg kjæresten for å ta litt sol idag, siden det kun er 17 dager igjen til vi drar! :) Sikkert lurt å prøve å få litt grunnlag før man kommer ned, så slipper hvertfall jeg å bli rød som en tomat den første dagen.

Etter trening var vi nødt til å dra i butikken å handle litt, og da klarte jeg bare ikke vente lenger, måtte bare ha pepperkaker!! Åh, det smaker så vidundelig godt, også er det jo evigheter siden sist jeg spiste det, og det er jo stas!;) Så det er visst ikke bare Ida som er litt "julegal" ;)

Nå blir det kos foran tven resten av kvelden, med pepperkaker, smoothie og kjæresten! Ha en fin kveld videre, så blogges vi mer imorgen:) Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar