nelly3

torsdag 14. oktober 2010

Today I am wearing...





Hei, hei!
I dag er det et helt fantastisk høstvær ute og humøret er på topp:-) I dag har jeg og mamma vært på litt shopping ettersom vi hadde fri i dag begge to. Ble ikke så mye shopping på meg da, ettersom jeg hadde en gave jeg måtte kjøpe, også merker jeg at jeg begynner å få litt hetta angående julegaver! Gud, hvor fort tiden går frem til jul nå, og jeg syns det er greit å dele opp julehandlingen litt, så alt slipper å komme på en gang!
Senere i dag blir det joggetur med kjæresten i det fine været:-)
Blogger straks innom med litt nytt i skapet.

Outfit: Uniformsinspirert jakke fra H&M, skjerf fra LineofOslo, skinnbukse fra Object, tunika fra TopShop, boots fra Roots og øredobber fra Ettika.

LOve I<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar