nelly3

søndag 17. oktober 2010

Min helg

Nå er jeg tilbake i Drøbak igjen, etter en noe intensiv og fullstappet helg i Halden! Har jobbet både fredag, lørdag og søndag, men har allikvel rukket med en del helgkos også.
Etter jobb på fredag, møttes Ida og jeg + våre kjære hverandre på Peppes pizza for en digg fredagsmiddag ;) Koste oss med Bn`B og Deeper love, som troner øverst på favorittlista vår, og da sier det seg jo selv at vi koste oss veeldig, og at det ikke ble så mye som en smule igjen! ;D Deretter ble jeg med Ida til OJ, hvor det vanket godis i mengder og x-faktor på tv-skjermen :)



På lørdag var det igjen klart for litt jobbing, i verdens beste butikk "Lykke" ;) Etter jobb besøkte jeg mormor og morfar, før jeg fartet videre til Ida for å se " Skal vi danse" eller " Se på Tommy" som jeg heller ville sagt ;) Fikk dessuten ordnet litt med leiligheten i New York, så nå gjenstår det bare et tonn av papir som må fylles ut!
Idag startet jeg dagen med en herlig høsttur til Høiås sammen med Ida og Fridus :) Utrolig deilig temperatur og frisk luft ute, så var veldig oppfriskende og koselig med en skikkelig gårtur. Vi tok oss også en tur opp på det nye utkikkstårnet som de har bygd! Overraskende god utsikt, men det var nok Frida som ble mest begeistret der opp! Hun ble så oppslukt av å titte på de "små" menneskene der nede, at hun ikke engang hadde tid til å smile til kamera ;)
 



Ha en god natt allesammen! Nå venter det en etterlengtet natts søvn på meg, før jeg starter en knall hard uke med masse lesing og 2 deleksamener imorgen =/ Men vi blogges nok litt allikvel skal dere se;) Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar