nelly3

lørdag 2. oktober 2010

Robyn!

Tjohei!!

 Nå nærmer det seg slutten på min jobbdag, og da bærer det rett av gårde til Ås for å dra på konsert! Jeg og sambo skal nemlig på Robyn-konsert ikveld, men mange gode venner! Gleder meg utrolig masse! Tipper det blir knallbra altså! Kameraet er selvfølgelig med, så skal holde dere oppdaterte imorgen!


Meeenn...jeg har jo selvfølgelig ikke peil på hva jeg skal ha på meg? Kjole eller ikke, og isåfall hvilken kjole? Har fått en lei uvane om at jeg gjerne vil ha på meg noe nytt hver gang jeg skal ut, derfor er det ingenting jeg har i skapet som lokker noe særlig! Noen forslag om hva jeg kan ha på meg? Gjerne noe av det jeg har fra før av? Tips blir tatt imot med stooor glede!
Uansett, så får dere ha en superbra lørdag og kose dere masse, enten dere har hæla i taket eller bare tar en rolig hjemmekveld! Vi blogges mer imorgen folkens! :) Love E<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar