nelly3

tirsdag 16. november 2010

FML!

WOHO! Har definitivt ikke drømmedagen min idag! Hadde klart å syke meg opp til tannlegetimen min idag, og siden jeg lider av ekstrem tannlegeskrekk er det egentlig en stor fremgang bare det at jeg møter opp!
Ting gikk egentlig overraskende bra, turte til og med å borre 2 hull uten bedøvelse!  Men så sa tannlegen at nå måtte jeg ha bedøvelse, for nå kom det til å gjøre skikkelig vondt! Jeg var flink og tok den j.... bedøvelsen og ventet i en evighet på at den skulle fungere! Men neida, det funket ikke! Rettelse, ingen av de 6 neste bedøvelsen funket heller! Så der satt jeg med hele kjeften lammet, mens den tanna som faktisk skulle være slått ut, levde i beste velgående! Så etter en times prøving og venting på at bedøvelsene skulle funke, ble jeg til slutt sendt hjem, 1600kr fattigere!


Så nå har jeg ventet i to timer på at bedøvelsen snart skal gå ut, men nå må jeg bare ha mat før jeg sulter ihjel! Shit heller, kan jo ikke bli noe værre vel? Sitter nå hvertfall å prøver å få i meg litt knust banan, som forøvrig er sykt ekkelt, mens jeg venter på at det skal slutte å gjøre vondt i tanna! Kall meg gjerne pinglete, men det er vel fader ikke rart man får tannlegeskrekk ell? Jeg som trodde jeg var på bedringens vei, nå er alt bare blitt 10 ganger verre! Oh, happy day!

Blogges utover når jeg får tilbake livsgnisten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar