nelly3

fredag 19. november 2010

Harry Potter

God morgen alle sammen!

Nå har jeg akkurat kommet meg motvillig ut av senga, spist frokost og dusjet! Ble en skikkelig sovemorgen idag, enda det ikke helt var planen. Men vi bråbestemte oss for å ta oss en tur på førpremieren på Harry Potter igår kveld, så da var vi ikke tilbake før 0300 inatt. Men det var virkelig vært det, for filmen var kjempe bra! Enda det er lenge siden jeg leste bøkene, så kommer man fort inn i handlingen igjen og blir brått revet med igjen. Jeg klarte til og med å gråte en skvett i løpet av filmen, så patetisk er jeg ;D  Nå gleder jeg meg veldig til sommere når siste delen kommer, enda det vil være litt vemodig, siden det er slutten på Harry Potter.


Nå er det klart for litt kakao og boller her, samt litt lekselesing! Deretter vanker det jobb ikveld, imorgen og søndag. Skal prøve å blogge innom så fort jeg får tid, så får dere ha en strålende fredag- og helg videre!:) Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar